lördag 25 oktober 2014

Elmia besök



Igår var vi på värsta kärleksturen jag och min käre man, tycker nog han i alla fall. Han älskar och är nämligen extremt intresserad av stora maskiner och lantbruk. Jag följde med som sällskap och är väl i ärlighetens namn inte super intresserad men ja inte heller helt ointresserad. Det finns ju även montrar för mig med kläder, skor, mat, ost, leksaker mm. Ja det är ju kul första varvet och kolla på alla monster maskiner den ena större än den andra. Alla märken med just sina färger. Häftigaste maskinen var den ovanför här tror den kostade några miljoner o intresset var stort. Alla typer av människor ser man på dessa mässor, dom riktiga nördarna, snobbarna och dom mitt-emellan.
Det var en annorlunda tripp i alla fall och det är ju alltid roligt och umgås på "tu-man" hand med min käre man och utan barn då också förstås.
Vi var hemma strax efter kl 21 och jag var helt slut. Huga
 
Nu är det en härlig o lerig lördag. Det tar på psyket med all lera, allt grus och fällande hundar. Närmast väntar besök på framtida spekulanter som är intresserad av valp efter Wenke. Spännande
 
Ha en fortsatt trevlig helg
Susanne

Inga kommentarer: