onsdag 26 november 2014

Mat och bak blogg

Ni som känner mig vet ju att jag gillar och laga mat och då och då bakar jag gärna. Har en tid följt Jennys mat blogg både i hennes blogg och via facebook. Så mycket gott.

http://jennysmatblogg.damernasvarld.se/2014/04/02/den-godaste-kladdkakan-ever/

Där är en länk till en mycket smaskig kladdkaka. Prova vet ja!!

Annars då? Dagarna rullar på, valparna växer och är underbart fina, ibland känns det som jag ska nog ta och spara allihopa. Men i andra andetaget nej, dom här valparna kommer ha mycket go och behöver att ha sina egna hem.

Dagarna närmar sig också advent och jag har inte bytt gardiner och pyntat nån jäkla måtta får det ändå vara. Fredag och det allra tidigast som jag kan tänka mig och tända ljusstakar och stjärnor. Begriper inte varför det ska hastas med detta sen hinner det knappt bli annandagen så plockas det ju också bort, eeehhh?  Gud så stressat allt är hela tiden. Ja ja upp till och en lugn o fin.

Ha det bäst
Susanne



Inga kommentarer: