måndag 25 maj 2015

Lycka till nu

- underbar tikvalp efter Ina-Grisha 7 veckor gammal -
 
....... det önskar vi till den nyblivna ägarna till valparna efter Sunny som under helgen hämtat hem sina valpar! Vira, Lukas, Åke och Molly är de som jag har fått tilltalsnamnen på och ytterligare valpar som jag inte riktigt vet vad dom kommer kallas för.
Positiva rapporter har kommit om hur det går i det nya hemmet. Det värmer mitt hjärtat att det går så bra.

Nu har vi gått in för nedräkning för även Inas valpar! Uuuh och jag har inte bestämt mig än om vilka som blir kvar. Det får ske senast imorgon för på onsdag kommer farbror veterinären och gör besiktning, vaccination och märkning. Och jag har ju som vanligt vissa namn som "mina" valpar ska heta på stamtavlan.

Och även kommande helg kommer gå i valpleveransens tecken och 9 års kalas för Tyra förstås.

Ha det bäst

Susanne

Inga kommentarer: