söndag 23 augusti 2015

Valpbilder från igår och idag

 Underbart fina blommor ännu
 Mormor Ina har varit "barnvakt" idag.

 Slipsen är ute - det är sååå varmt

 I skuggan är det skönt
 

 Det underbara skåpet jag hämtade igår
WHOOPI'S SIGNED SEALED DELIVERED
4 månader gammal och moster till småvalparna
 
Valparna är runda och goa och utvecklas fint. Enormt duktiga på och äta. Avmaskning är gjord och klor klipps en gång i veckan. Igår fick dom egna halsband, det var väl så där till en början., det kliades, ylades och det var allmänt deppigt. Idag märktes ingenting. Som det ska vara.
 
Det går fort 4 veckor gamla igår. Och nu är det halvtid. Nu ska dom försäkras och registeringen ska skickas in till SKK och namnen ska bestämmas = ett kärt nöje. Denna gången är det T som namnen på samtliga i kullen ska börja på. Och jag har en plan.
 
Idag är första dagen sen jag kom hem onsdagskväll som jag gjort en massa som skulle varit gjort för länge sen. Det har varit fullt upp eftersom skolan början på torsdagen här. Och igår var vi på vift och hämtade hem mitt underbart fina skåp. Se ovan. Ska bli skönt med rutiner igen. 3 utställningar kvar. Sen glesas det hela ut. Härligt det har varit en bra säsong.
 
Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: