onsdag 20 januari 2016

Så kom resultatet .....

Ja i förra veckan så åkte jag och Emmie och röntgade tre hundar med minst sagt blandade resultat! Såg redan då att för min del såg det inte bra ut. Och idag kom resultatet på nätet och mycket riktigt.
Sååå himla tråkigt.
Så jag får söka nya hem till en tik och en hane drygt 1 1/2 år gamla. Så ledsamt och tråkigt.
Så vet du/ni om någon som söker halvvuxen golden så finns det två här.

Renoveringen av vårt fuktskadade badrum är i full gång. Sååå jobbig sits så ni anar inte. Folk överallt, hundar överallt. Kallt som fan jaaaa med andra ord inget känns väl så upplyftande nu direkt.
Jag håller nu tummarna för att inte skadan är så stor o att allt flyter på lite snabbt. Men men med min otur så lär jag väl inte ha turen på min sida

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: