söndag 28 februari 2016

Fame gick hela vägen!!

Fame blev BEST IN SHOW-VALP I
27 februari i Karlskoga
 

Helt otrolig denna lilla goa ryska! Igår åkte jag och Tyra med valpköpare Maria och Emmie till inofficiell hundutställning i Karlskoga. Med mig jag hade jag Fame och Bibbi.

FAME AND FLAME IZ DOLINY SOLNCA var först ut och ställdes i valpklass I där vann hon med hederspris. Och blev BIR valp.

Sen ställdes WHOOPI'S SIGNED SEALED DELIVERED och även hon vann en stor valpklass II klass med HP och blev BIR-valp II

Maria ställde ut barnbarnet Melker WHOOPI'S NOW YOU KNOW och fick hederspris och slutade 2:a BÄSTA HANE - BRA JOBBAT!!

Sen blev det BIG finaler för mina flickor och Bibbi kom BIG-.2 och Fame vann sin grupp alltså BIG-1. Nu startade den enormt långa väntan på BIS-finalen. Och tur var väl att vi väntade för Fame blev i finalen BEST IN SHOW-VALP I !!!!!!

TYRA min dotter tävlade i BARN MED HUND och kom 2:a med Fame.

Vi träffade även Harriet som numera bor med sin nya familj i Karlskoga - ett kärt möte!!

En lång kall och rörig dag enligt mig. Som avslutade på jobbet när jag kom hem. Hugaligen

Ha det bäst

Susanne

Inga kommentarer: