torsdag 28 juli 2016

Nedräkning påbörjat

 Hemskt intresserade av trädgårdsarbete
 Min goa vän Maria i Puppy-paradise
Whoopi's Vamos A La Playa
 
Ja nu är det 7 dagar till första valpen lämnar oss.... Alltid både skönt och ledsamt... Underbara lättsamma valpar som bara finns. Som jag sagt m ånga gånger jag kan lätt spara allihop! Exakt vad jag söker.
 
Det har varit annars varit en dag som började i stor besvikelse! Att man aldrig lär sig! LITA PÅ MAGKÄNSLAN! Uj uj ... så mycket energi det gått åt ...
 
Jag början komma på banan igen, har varit dödens trött efter förra veckans jobb. Denna veckan är jag ledig halleluja på den o amen också. Och i helgen är det vår traditionsenliga utställning i Ransäter alltid extra speciellt och åka dit. Vi får se vad vi tycker på söndag.
 
Ha det bäst
Susanne
 
 

Inga kommentarer: