söndag 16 oktober 2016

Billy träning

WHOOPI'S UPTOWN RUMOUR
Billy som nu blivit 6 månader
(e. ESTJCH I'm Terra Antyda Real Shine-Guldruschens Royal Rumour)
 
så mycket utställningar det ju inte blivit precis bara en faktiskt, och den gick ju väldigt bra då men.
Vi tränar på lite annat. Billy har ett väldigt intresse av att bära hela tiden och det är ju lätt och utveckla då, på både det ena och andra.
Här har varit löp sedan vi kom hem från Cypern i augusti såååå drygt och länge. Har då aldrig känt så jobbigt som denna gången. Då menar jag med tik och hane i samma hus. Hugaligen.
 
Många förfråganingar kommer på valpar inför nästa år och det blir inga parade tikar förrän i nästa löp som borde hamna nångång mellan februari-april. Mer information kommer så snart jag bestämt mig. Har ju vissa planer men man vet ju inte så långt i förväg hur det är och blir just då så jag ligger lite lågt med det.
 
Många fina rapporter har jag också fått/får från årets valpar som tränar på och är så duktiga i sina nya familjer. Glädjande deluxe
 
Ha en fortsatt trevlig höst
Susanne
 

Inga kommentarer: