lördag 4 november 2017

Valparna 5,5 veckor gamla










Tiden går fort nu, hela 5,5 veckor gamla. Och 6 på måndag! Idag är det tredje dagen ute och det gått toppen bra, de är nyfikna och orädda precis som det ska vara.  Utforskar samt har suttit i en hage en stund. 
Wenke börjar glesa ut besöken hos dom och hon är själv tunn nu trots att hon äter mycket mat. Hon är en toppen mamma. 

Själv har jag lite tråkigheter runt mig just nu, min pappa är allvarligt sjuk och det går så där. Så får be om ursäkt om jag svarar sent på sms, mail och meddelande. Och jag kanske inte heller svarar i telefonen. Jag har inte orken just nu. 
Samma vad det gäller de inbokade besöken denna helgen och ev nästa helg vi får helt enkelt se om orken finns. Hoppas ni förstår 

De är också registrerade i SKK nu o här kommer namnen:
Whoopi's Wake Up
Whoopi's Walk Over 
Whoopi's Watch Out 
Whoopi's What's Up
Whoopiu's Why Not 
Whoopi's Wash'n Wear 
Whoopi's Wait'n See
Whoopi's Wet'n Dry
Whoopi's Wild'n Wicked
Whoopi's Wine'n Dine  

Ha det bäst
och fler bilder kommer

Susanne

2 kommentarer:

www.sognafaret.no sa...

Det var leit å lese om din pappa, håper på det beste. Viktig at du tar vare på deg selv og familien i denne tiden. Er de verdige valpekjøpere så skjønner de det. Klem fra Norge!

Anonym sa...

Whoopis Why Not var det en annan kille som hette, men inte så länge. Han utmärkte sej och fick i stället byta namn till Whoopis Willy The Weasel. Det var en mycket speciell kille som alltid kommer att ha en stor plats i mitt hjärta.
Mycket tråkigt att läsa om din pappa. Kram från oss! Kikki